شاد بودن هنر است. به گزارش تبیان به نقل از نی نی سایت، شاد بودن هنر است و برخی ذاتا شاد هستند و برخی دیگر نیاز دارند تا شاد زیستن را یاد بگیرند. افراد شاد عاداتی بسیار ساده و موثر دارند که باعث شاد شدن آن‌ها می‌شود. لازم نیست همه این عادات را انجام دهید در ابتدا با چندتا از آن‌ها شروع کنید و ادامه دهید تا بعد از مدتی تاثیر آن را بر خود و زندگی‌تان ببینید. 1- سعی کنید از روی اجبار هم که شده است مثبت فکر کنید و احساس شادی را به خود تلقین کنید. مثبت فکر کردن سبب می‌شود قلبتان نیز سالم‌تر و ق ...

شاد بودن هنر است

 
title

 

به گزارش تبیان به نقل از نی نی سایت، شاد بودن هنر است و برخی ذاتا شاد هستند و برخی دیگر نیاز دارند تا شاد زیستن را یاد بگیرند. افراد شاد عاداتی بسیار ساده و موثر دارند که باعث شاد شدن آن‌ها می‌شود. لازم نیست همه این عادات را انجام دهید در ابتدا با چندتا از آن‌ها شروع کنید و ادامه دهید تا بعد از مدتی تاثیر آن را بر خود و زندگی‌تان ببینید.

1-    سعی کنید از روی اجبار هم که شده است مثبت فکر کنید و احساس شادی را به خود تلقین کنید. مثبت فکر کردن سبب می‌شود قلبتان نیز سالم‌تر و قوی‌تر شود. سعی کنید مثبت اندیشیدن عادت شما شود.

2-    انتخاب‌ها و کارهایتان را الویت‌بندی کنید و شاد زیستن، سلامتی و عشق و علاقه را در الویت خود قرار دهید.

3-    سعی کنید از اتفاقات و رویدادهای بسیار جزئی نیز شاد شوید و عادت کنید که برای شادی‌های کوچکتان جشن بگیرید و از آن لذت ببرید.

4-    خود را بیشتر بشناسید و تشخیص دهید چه چیزی سبب شاد شدن شما می‌شود و در شرایطی که خوشحال نیستید با انجام کاری مسرت‌بخش یا فکر کردن به آنچه خوشحالتان می‌کند شاد شوید.

5-    به خودتان بیشتر اهمیت دهید. خودخواه بودن درست نیست اما سعی کنید خود را بیشتر دوست داشته باشید و بیشتر برای خود وقت بگذارید. به نیازها و احساسات خود توجه کنید و برای خوشحال کردن خود تلاش کنید.

6-    در پس هر کار و رویدادی در جستجوی آرامش، شادی و نکات مثبت باشید. لازم نیست کسی برای شما شادی بیافریند، خودتان آن را پیدا کنید.

7-    به افکار و نظرهای دیگران راجع‌به خود کمتر فکر کنید و کمتر به خاطر نظر و سلیقه دیگران خود را به فکر بیندازید و ناراحت کنید. توجه به نظر دیگران شاید راهگشا باشد اما فراموش نکنید که نظر آ‌ن‌ها سطحی است زیرا از زندگی شما بی‌خبر هستند و ارزش ناراحت شدن شما را ندارد.

8-    ��نگام بحران و ناراحتی به بدترین اتفاقی که ممکن است بیفتد فکر کنید و آن را تصور کنید و آن‌گاه خواهید دید که احساس آرامش می‌کنید.

9-    بیشتر به دیگران محبت کنید و با اطرافیان و حتی غریبه‌ها مهربان‌تر باشید زیرا این احساس خوب نیز به خود شما منتقل می‌شود.

10-    سختی‌ها و شادی‌های زندگی را جزئی از زندگی بدانید و خود را برای سختی‌های زندگی بیش از حد ناراحت نکنید و با صبر و تحمل بحران‌ها را پشت سر بگذارید.

کلمات کلیدی :
نظرات بییندگان :

بهترین مشاغل و خدمات شهر خود را ، در سایت نشونه پیدا کنید.

مشاهده سایت نشونه